Вітаю!
Восьмикласники, відтепер ми будемо зустрічатись на сторінках цього сайту, займаючись дистанційно.
Уроки розташовані знизу, по порядку, з дотриманням шкільного розкладу. Зайшовши за посиланням (Переглянути урок), ви можете позайматись дома тоді, коли у вас є час і можливість працювати в інтернеті. Успіхів!
Онлайн-консультація (Zoom-конференція) 18 січня о 09.00.
Урок 34 (21 січня 2021 року)
*********************************************
Дистанційні уроки, проведені з 7 вересня по 18 вересня 2020 року:
*********************************************
Вітаю!
Восьмикласники, відтепер ми будемо зустрічатися з вами не тільки на уроках у класі, а і на сторінках цього сайту, займаючись дистанційно.
Уроки розташовані знизу, по порядку. Ви завжди можете подивитись, що робили в класі, які завдання були додому. Якщо урок дистанційний, то зайшовши за посиланням, ви можете позайматись дома тоді, коли у вас є час і можливість працювати в інтернеті. Успіхів!
*********
Урок 3 (дистанційний)
Сьоме вересня
Дистанційна робота
Повторення матеріалу за 7 клас.
Щоб перейти до уроку тисни ТУТ
*********************************************
Дистанційні уроки, проведені з 12 березня по 25 травня 2020 року:
Вітаю!На цій сторінці розміщуватиму уроки для 8 класу. Уроки будуть пронумеровані, завдання виконуйте покроково, дотримуючись алгоритму. 1 урок - це одна тема чи підтема. 1 урок - не означає виконати все за 45 хвилин. Робіть частинами. Слідкуйте, щоб ви не перетомлювались. Головне - дотримуйтесь послідовності. Швидкість виконання регулюйте самі.
Зворотний звязок: мій номер у Viber у вас є, електронна пошта tso28@ukr.net
На кожен урок у вас має бути робота в зошиті.
В зошитах записуєте так:
Що і як писати в зошиті? (зразок)
Шістнадцяте березня
Урок 1. Розв'язування прямокутних трикутників.
Задача
(ті завдання, що я показала в відео, поставити на паузу і записати)
Самостійне виконання
(Умови не переписувати)
Задача
(Умови не переписувати)
Задача
(оформляємо, як завжди)
***************************************
Урок 1 (Алгебра) Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.
1) Переглянути відео ТУТ
2)Самостійне виконання вправ №784 2)-6) №785 №787
3)Виконайте інтерактивну вправу ТУТ
***************************************
Урок 2 (Алгебра) Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.
1) Повторимо вивчене про неповні квадратні рівняння ТУТ. Паралельно з моїм поясненням зробіть відповідні записи в зошиті.
2) Виконайте інтерактивну вправу ТУТ. Пройдіть декілька разів, переконайтесь, що ви вже вмієте розв'язувати неповні квадратні рівняння.
3) Виконайте самостійно №884 1)2)
**************************************
Урок 3 (Алгебра) Рівняння, що зводяться до неповних квадратних рівнянь.
1) На прикладі №793 розглянемо рівняння, що зводяться до неповних квадратних рівнянь. Пояснення перегляньте ТУТ, зробіть відповідні записи в зошиті.
2) Самостійно виконайте №794.
3) Виконайте інтерактивну вправу ТУТ.
****************************************
Урок онлайн 06.04 "Означення квадратного рівняння та його елементів"ТУТ
*******************************
Урок онлайн 08.04 "Неповні квадратні рівняння та їх розв'язування."ТУТ
*******************************
Урок 4 (Алгебра) Формула коренів квадратного рівняння.
1) Прослухайте моє пояснення про використання формули коренів квадратного рівняння до розв'язування повних квадратних рівнянь (№812) ТУТ
2) Прочитайте §21
2) Самостійно розв'яжіть подібні рівняння №813🙋
**************************************************
Урок онлайн 13.04 "Формула коренів квадратного рівняння"ТУТ
*******************************
Урок 5 (Алгебра) Розв'язування квадратних рівнянь. Формула коренів квадратного рівняння.
1) Перегляньте відео з поясненням виконання №814 - як розв'язувати рівняння, що зводяться до повних квадратних рівнянь ТУТ
2) Самостійно виконайте №815. Вивчіть напам'ять формули дискримінанта та коренів квадратного рівняння.
Увага! Смайл🙋означає, що це завдання я маю отримати від вас на перевірку. За нього виставляється оцінка.
******************************************
Урок 6 (Алгебра) Формула коренів квадратного рівняння. Розв'язування вправ
1) Продовжуємо навчатися розв'язувати квадратні рівняння, виконаємо №816, №818, №820(2) ТУТ
2) Самостійно виконайте №817, №819, №821(2)
******************************************
Урок 7 (Алгебра). Розв'язування вправ
1) Ми вже маємо вміти розв'язувати неповні квадратні рівняння і повні квадратні рівняння за допомогою формули коренів. Виконай вправу ТУТ (обчислення запишіть у зошит)
2) Відпрацюйте вміння правильно обчислювати дискримінант. Виконайте вправу ТУТ. Обчислення запишіть у зошит)
****************************************
2) Самостійно виконайте №817, №819, №821(2)
******************************************
Урок 7 (Алгебра). Розв'язування вправ
1) Ми вже маємо вміти розв'язувати неповні квадратні рівняння і повні квадратні рівняння за допомогою формули коренів. Виконай вправу ТУТ (обчислення запишіть у зошит)
2) Відпрацюйте вміння правильно обчислювати дискримінант. Виконайте вправу ТУТ. Обчислення запишіть у зошит)
****************************************
Урок онлайн 15.04 "Найпростіші задачі, що зводяться до квадратних рівнянь"ТУТ
************************************
Урок 8 (Алгебра). Розв'язування квадратних рівнянь.
1) Перегляньте мої пояснення, як виконуються завдання з квадратними рівняннями (№822, №832 (1 рядок таблиці) ) ТУТ Ставте відео на паузи, розберіться в способах виконання.
2) Самостійно виконайте №823,№832(2,3 рядки таблиці)
**************************************
Урок 9 (Алгебра). Розв'язування квадратних рівнянь. Самостійна робота.
1) Пройдіть тест ТУТ. 🙋 Нічого мені не присилайте, ваші результати я отримаю автоматично. Код вже введено, правильно введіть своє ім'я та прізвище. Не спішіть, обчислення виконуйте в зошиті. Вводьте відповідь тоді, коли ви впевнені в результаті. У вас є дві спроби. Дійсною є оцінка за другу спробу.
***************************************
Урок 10(Алгебра). Теорема Вієта.
1) Ознайомимось з теоремою Вієта, розглянемо, як з її допомогою розв'язувати зведені квадратні рівняння та виконаємо завдання № ТУТ
2) Прочитайте §22, вивчіть теорему Вієта.
3) Самостійно виконайте подібні завдання №841
4) Поставте відео на паузу на останніх кадрах, ознайомтесь з біографією Франсуа Вієта. Напишіть буквально 2-3 речення, який внесок цього математика в розвиток математичної науки, вишліть фото з написаним мені🙋
4) Поставте відео на паузу на останніх кадрах, ознайомтесь з біографією Франсуа Вієта. Напишіть буквально 2-3 речення, який внесок цього математика в розвиток математичної науки, вишліть фото з написаним мені🙋
*************************************
Урок 11(Алгебра). Теорема Вієта.
1) Повторіть теорему Вієта.
2) Виконайте тренувальну вправу 1 ТУТ
3) Виконайте тренувальну вправу 2 ТУТ
Урок 11(Алгебра). Теорема Вієта.
1) Повторіть теорему Вієта.
2) Виконайте тренувальну вправу 1 ТУТ
3) Виконайте тренувальну вправу 2 ТУТ
Тренувальні вправи виконуйте з навчальною метою. Переконайтесь, що ви розібрались, як підбирати корені зведеного квадратного рівняння. Треба домогтись, щоб помилок при виконанні не було. Це, свого роду, навчальний тренажер.
*************************************
Урок 12 (Алгебра). Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач
***********************
Урок 13
Підсумкове тестування
Тест розпочнеться 24.05 об 11.00
РОЗПОЧАТИ ТЕСТУВАННЯ
ПЕРЕЗДАЧА
*************************************
Урок 12 (Алгебра). Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач
***********************
Урок 13
Підсумкове тестування
Тест розпочнеться 24.05 об 11.00
РОЗПОЧАТИ ТЕСТУВАННЯ
ПЕРЕЗДАЧА
Немає коментарів:
Дописати коментар